kod "START" - 15% na zakupy
Najczęściej zadawane pytania.
01. Realizacja zamówień
Jak długo trwa realizacja zamówień?
Ze względu na autoryzowany kanał dystrybucji marki Aldex, sklep Domotio.pl realizuje zamówienia w przeciągu 24-48h (towar znajdujący się na stanie). Lampy, które są aktualnie w procesie produkcji będą realizowane w do 14dni roboczych (o dokładnym czasie każdorazowo poinformujemy klienta).
Czy można zamawiać produkty z oferty dokonując modyfikacji lamp?
Tak, każdorazowo prosimy o złożenie takiego zapytania drogą mailową: kontakt@domotio.pl. Mamy możliwość uzgadniania z producentem modyfikacji wyrobów. Dotyczy to przede wszystkim wysokości lamp, zmiany koloru opraw lub np. wnętrza kloszy.
W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?
Udostępniamy naszym Klientom następujące formy płatności:
- Szybki przelew elektroniczny – PayU
- PayPal
- Płatność kurierowi – za pobraniem
W wypadku płatności w innej walucie niż PLN istnieje możliwość płatności kartą Visa/Mastercard lub po przez system PayU bądź PayPal.
02. Zakupy i produkty
Czy produkty znajdujące się w sklepie Domotio są polskie czy pochodzą z importu?
Wszystkie lampy, które znajdują się w ofercie naszego sklepu są polskiej produkcji, klosze pochodzą z polskiej huty szkła. Nie prowadzimy handlu towarami pochodzącymi z Chin.
Czy muszę się rejestrować robiąc zakupy bądź składając zamówienie?
Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne. Zakupów można dokonywać bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień, a przy kolejnych zamówieniach niezbędne będzie ponowne podanie danych dotyczących dostawy.
Mam już konto w sklepie, ale nie mogę się zalogować. Co można zrobić?
Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli zapomnieli Państwo hasła – prosimy kliknąć w przycisk „Nie pamiętam hasła” dostępny na stronie logowania. Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany przy rejestracji.
Jeśli mimo poprawnego hasła, nie udało się zalogować prosimy o kontakt z naszą infolinią (numer w zakładce kontakt).
03. Zwroty
Czy można zwrócić zakupione lampy?
Tak, klient ma do tego pełne prawo. W przeciągu 14 dni od zakupu można odesłać oświetlenie zakupione poprzez naszą witrynę, uprzedzając nas o tym mailowo lub telefonicznie (zakładka kontakt). W odpowiedzi podeślemy formularz zwrotu, który prosimy załączyć do zwracanej paczki, dołączyć dowód zakupu. Należność zwrócimy jak najszybciej, zgodnie z życzeniem klienta (taki sam sposób, w jaki dokonany był zakup lub przelewem na wskazane konto. Maksymalna długość oczekiwania na zwrot należności to 14 dni.
Formularz zwrotu
W przypadku potrzeby zwrotu towaru zalecamy skorzystanie z poniższego formularza:
zwrot domotio.pdf
04. Reklamacje
Jak wygląda proces reklamacji?
Sprzedawane przez Domotio.pl oświetlenie jest wysokiej jakości, polskiej produkcji. Gdyby zdażyła się jednak sytuacjja, że z jakiegoś powodu wynikającego z wady produktu klient zdecydowałby się na reklamację, ma do tego pełne prawo i od razu uzyska od nas szczegółowe informacje dotyczące wymiany towaru na nowy lub zwrotu poniesionych kosztów. Prosimy o kontakt na adres email: kontakt@domotio.pl. Otrzymają Państwo formularz reklamacji oraz wyjaśnienie procedury.